Veelgestelde vragen

Heb je vragen? Hier proberen wij die zoveel mogelijk te beantwoorden. Staat je vraag er niet bij of kom je er niet uit neem dan contact met ons op per e-mail via klantenservice@thebocollective.nl

Bestelling retourneren

Jazeker dat is mogelijk. We vragen je wel (om duurzaam te zijn) om hier niet zomaar gebruik van te maken. Dus twijfel je neem eerst contact met ons op als je vragen hebt over een van onze producten. Ons retourbeleid in het kort:

  • Je krijgt een bedenktijd van 14 dagen, binnen deze periode mag je je bestelling altijd naar ons terugsturen;
  • We volgen hierbij de regels van Thuiswinkel.org;
  • Producten moeten ongeopend en ongebruikt zijn;
  • De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening;
  • We betalen je binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending terug.

Meer informatie vind je op de pagina Klantenservice.

Veelgestelde vragen

Wij zijn zeer benieuwd naar jullie mening. Wil je een review geven dan kan je dat op deze pagina vinden.

Op dit moment kan je alleen on-line bij ons bestellen. We hebben wel plannen om onze producten ook in winkels te verkopen. Abonneer je op onze nieuwsbrief. Hier zullen we dat tzt zeker melden.