Klantenservice

Klantenservice

De zekerheden van The Bo Collective

Wij bieden jou, met liefde voor onze producten, jouw gezondheid en het milieu:

  • Een helder aanbod. De productomschrijvingen komen overeen met de werkelijkheid
  • Een overzichtelijk bestelproces, heldere prijzen en transparante verzendkosten.
  • Een veilige betaalomgeving. Onze betalingen verlopen via een beveiligde verbinding met SSL-certificaat via Shopify Payments.
  • (Deels) achteraf betalen. Stuur je bestelling naar patrick@thebocollective.nl en laat hem weten dat je bij de postbode wil afrekenen. De extra kosten hiervan zijn voor eigen rekening.
  • Zorgvuldige omgang met je persoonsgegevens. En je kunt je makkelijk afmelden voor onze emails
  • Bedenktijd van 14 dagen.
  • Gedragsregels volgens voorbeeld van Thuiswinkel Waarborg.


Contact

Je kan met ons op de volgende manieren contact opnemen

  • Via het contactformulier op onze contactpagina
  • Via email op klantenservice@thebocollective.nl
  • Via Whatsapp (zie rechtsonder ‘Vragen?’ of op +31683658486)

Ons adres is: Binckhorstlaan 36, 2555 BE te Den Haag (Zonder afspraak geen bezoek mogelijk)

Wij werken van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00. In die tijden kunnen we je meestal snel beantwoorden. In het weekeinde zijn we helaas niet bereikbaar.

Alle kleine lettertjes

Soms zijn de kleine lettertjes ook interessant. Wij hebben ze ook en we hebben daarbij zoveel mogelijk aan jullie onze klanten gedacht.

Retour en terugbetalingen
Algemene Voorwaarden
Privacy en Cookies